Eventproduktion

Mangler du eksperter i effektiv EVENTproduktion?

Så er du landet det helt rette sted.
Sammen med os bliver eventproduktion lidt nemmere. Vi sørger for, at dit event bliver afviklet professionelt, og at praktikken og de praktiske rammer binder eventet sammen. Vi er din samarbejdspartner, der kan sørge for planlægning, produktion, rådgivning og eksekvering af dit næste event, i præcis det omfang som du ønsker. Det kan være alt fra produktionsplan, gode råd til løsninger, hegn, toiletter, strøm, logistik – generelt alle de praktiske koordinerende detaljer. Du har fri mulighed for at vælge enkelte opgaver ud du har behov for at få løst, men vi laver også gerne en total enterprise på hele din eventproduktion.
Det frigiver en masse tid for dig til at tage dig af alt det andet og holde det store overblik det kræver at sikre et velfungerende event.

Eventproduktion
Eventproduktion - North Side

Vores kunder siger

rådgivning

Vi rådgiver om løsninger i alle faser

Vi har mange års erfaring i at skabe events, og du kan bruge denne erfaring til at samle dit event, vælge de rette leverandører, eller få gode råd til opbygning af en festivalplads/event location. 
Med vores sparring får du mere tid og overskud; tid til at tænke på det kreative, til at tænke på dine gæster, til at tænke det ekstra. 

Vi har de rette tekniske kompetencer og faglig viden til at rådgive dig om de praktiske rammer for dit event. 

Projekter vi har assisteret med 
rådgivning (og eksekvering):
NorthSide, Tinderbox, Film i Skoven

planlægning

Vi planlægger dit event sammen med dig

Vi sørger for det hele. Kort sagt.
Her får du alle vores ressourcer til rådighed, naturligvis i tæt samarbejde med dig.
Efter et opstartsmøde hvor du fortæller dine drømme for dit event, laver vi en plan og får alle detaljer på plads. Det gælder planlægning, koordinering, budget, det kreative og det praktiske. 

Vi samarbejder med dit team, i det omfang du ønsker vores assistance, og på den måde trækker vi i præcis de tråde du har behov for. Derudover har vi en bred vifte af udstyr samt leverandører vi kan trække på til opgaven.

Vores erfaring i eventproduktion 
spænder vidt: 
Festival, fest, reception, firmadag, koncert, messe, firmaarrangement mv.

Eksekvering

Vi afvikler dit event fra start til slut

Vi har et stort hold af professionelle produktionsfolk, teknikere og håndværkere til at sørge for at skabe det event du har planlagt. Vi styrer den eksekverende fase af dit event i mål klar til at åbne dørene 
– til tiden. Hver gang. 
Vi bygger eventet op, hvad enten det er en større eller mindre festival, et firmaarrangement, fest, messe eller noget helt andet. 

Vi har det professionelle manpower du skal bruge til at sørge for toiletter, strøm, VVS, logistik, truck, opbygning af dekorationer, opstilling af borde/stole mv. 
Som regel er vi de første der ankommer, og de sidste der forlader pladsen.

 

Projekter vi har assisteret 
på eksekvering: 
Grøn Koncert, Arla Food fest, Aller løb

Vil du vide mere?

Send din forespørgsel til os, så kommer vi tilbage med oplæg vi kan snakke videre ud fra.

SE VORES KUNDECASES

web - Åbning 2017 - Fotograf Per Bille-20170121-9919-1899x935

Aarhus 2017 åbningsfest

En del af produktionen bag åbningsfesten og afslutningsfesten til Europæisk Kulturby Aarhus 2017. Event produktion: Dansk Roadshow var officiel samarbejdspartner …

SE MERE
IMG_8102

Arla Food Fest

Opbygning af “festival” i børnehøjde Event produktion: Over en årrække har Muskelsvindfonden været den praktiske planlægger bag Arla Food Fest i …

SE MERE
Eventlogistik - grøn koncert

Grøn Koncert

Natproduktion på Grøn Koncert til opbygning af pladsen, håndtere de indkomne lastbiler og afvikling på koncert kontor.  Event produktion: Når Grøn …

SE MERE
20191016_125202052_iOS

LEGO World

Opbygning af børnenes LEGO legeplads i Danmark, Holland og Sverige Eventproduktion: Hvert år afholdes der LEGO World Bella Center i København, …

SE MERE
Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.